14 Haziran 2013 Cuma

Sevgili Dukancanlarım...
Ben de sizler gibi bir dukan neferiyim :) toplamda 10 kilo verdim bu sayede. Hala da seyir evrem devam ediyor.
Diyetime gerçekten kararlılık ile başladım. İlk kilolarımı hızlıca verince evet işte bu benim diyetim dedim ve daha da sıkı sarıldım diyetime.
Fakat hem çalışıp hemde diyetimi başarıyla sürdürürken zorlanmadım diyemem.
Yulaf kepeğini tüketmek için birçok hüsrana uğrayan denemem oldu :) Her türlüsünü denedim. Yemeklerimi bir şekilde halledebiliyordum ama yulaf kepeğini tüketim meselesinde sıkıntılarım büyüktü...sonunda başarıya ulaştım.
Takip ettiğim internet blok ve sitelerinde farkettim ki benim gibi birçok dukancan da bu konuda benim ilk hallerimde olduğu gibi çok çok müzdarip..
Ve bu kadar çok denemeden sonra evdekilerin çevremdekilerinde diyette olmadıkları halde çok beğendiği ekmek, poğaça, muffin, kurabiyeler ...çıktı ortaya. 
Herbiri nefis denenmiş ve tamamen dukan a uygun malzemelerle yapılan ürünlerim gerçekten  süper oldu...

Sizler için 
Puf Puf  Dukan Ekmekler, 
Dukan Kurabiyeleri (sade, kakaolu, tarçınlı...vs)
Dukan Kekleri (sade, kakaolu, tarçınlı, gojiberyli...vs)
Muffinler (sade, kakaolu, tarçınlı, gojiberyli...vs)
..... vs. 
1 gün önce vermeniz durumunda istediğiniz günde taptaze ve mis gibi ürünlerimi tüm Türkiye ye adresinize göndereceğim.
Bana diyetdukan@gmail.com adresinden kolaylıkla ulaşabilirsiniz.

Birden fazla siparişlerinizi tek bir kargoyla gönderebilirim.


Not: kargo ücreti alıcıya aittir

Hiç yorum yok: